De opdracht

Enzo Pellini
Complete online campagne | Strategie, Google Ads en socials

Roel, Iris en Marrigje creëerden samen een complete online campagne die aansloot op de exposure van het tv-programma VT Wonen.

Resultaten

✔️ Een complete online strategie uitgewerkt en aangeleverd die aansluit op de doelstellingen van Enzo Pellini.

✔️ Return On Advertising Spend behaald via Google Ads van 5,25.

✔️ Ruim 500.000 weergaven en 250.000 unieke impressies via social ads.

✔️ Een CPM via social ads behaald die 3-4x lager ligt dan de benchmark.

Werkzaamheden

Online marketingstrategie

Uitdenken en neerzetten van een online marketingstrategie, aansluitend op de exposure via VT Wonen reclame op televisie.

Google Ads-campagne

Google Ads-campagnes opzetten, monitoren en bijsturen die zorgen voor meer conversies.

Social advertenties

Social Ads via Facebook, Instagram en Pinterest opzetten, monitoren en bijsturen voor merkbekendheid en online exposure.

Learnings in kaart brengen

In kaart brengen van learnings van social- en Google-advertenties voor toekomstige online advertising.

Andere opdrachten

Digital content creëren voor productlanceringen en brand campagnes wereldwijd.

Rebranding traject begeleiden en contentstrategie uitwerken.

Een contentplan voor Veluwe Events en operationele social media ondersteuning.